söndagslista

Bloggar aldrig men Sandra Beijer la upp en rolig lista på sin blogg så jag copy+paste:ea den och här är reslutatet.
 
En bild på dig nu: 
Sitter i min säng och ska kolla på senaste julkalender-avsnittet snart.
 
Ditt skrivbordsunderlägg på datorn:
En bild jag tog på kent-konserten förra sommaren.
 
Högst upp i din facebook-feed just nu:
 
 
Din senaste pinnade bild på pinterest:
Använder inte pinterest men använder tumblr och detta är den senaste bilden jag reblogga. (min tumblr)
 
Låten som spelas nu i ditt Spotify:
Lyssnar på en cover med Eliza Doolittle som gjort en cover på The Weeknd - The morning på youtube. (obs lyssna för den e grymt bra)
 
Senaste nedladdningen i itunes?
Vet inte men kanske en podcast med HanaPee eller nått. Laddar aldrig ner något från iTunes.
 
Senast skrivna anteckningen i din mobil?
Mina inloggningsuppfiter till skolans nätvärk.
 
Din plan för kvällen?
Ska kl 17:00 åka till träningen och ha julavslutning med julklapsspelet och fika och sånt gott. Efter det ska jag duscha, äta, kolla serier och somna mitt i natten. 
 



Kommentarer
Postat av: Sara Nygren [FOTO&VARDAG]

Vad rolig! Det ska jag göra:)

2013-12-08 @ 19:35:48
URL: http://saaera.blogg.se
Postat av: alv

fin blogg kolla min höhö

2013-12-26 @ 22:21:01
URL: http://halvalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback