Gymnasiearbete

Nu går man ju i trean på gymnasiet och ska göra detta gymnasiearbetet och jag e tacksam att jag valde estet så min rapport är pretty nice 2 write och mitt arbete är roligt och intressant faktiskt! Ska göra ett typ häfte eller liknande där jag ska ha intervjuer och porträtt på 10 olika kvinnor som berättar om deras feministiska historia, hur de kom i kontakt med feminismen osv. Har bara gjort en intervju ännu men ska göra 2 nästa vecka i alla fall. Här är porträtten från den första på Moa. 
 

Kommentarer
Postat av: ✰ FLYING LIONS ✰

Gud vad fantastiskt gymnasiearbete??? Varför kom inte jag på något sånt coolt, vill mer än gärna se slutprodukten!

2015-01-31 @ 16:16:14
URL: http://flyinglions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback