Nobody asked me if i was okey

Idag efter skolan sprang och och mina vänner bort till akademibokhandeln på andra sidan gatan av skolan för att kolla bokrean. Jag köpte en bok på rean, alltings början av Karolina Ramqvist. Köpte också knappt lovlig av Katarina von bedrow som Ariana tipsa om. Efter det sprang jag tillbaka till skolan, skrev matteprov efter skoltid (som gick åt helvete) och åkte hem. Läste klart kapitulera omedelbart eller dö på bussen. Bra, ganska flummig och poetisk bok men ja, läs den, tog typ 1 kväll och 1 bussresa att läsa ut den. Låna även en bok (lol kan jag chilla) i skolan, här ligger jag och blöder av Jenny Jägerfeld som jag också tänkte läsa en dag. Hej!!!!!!då!!!!!!

Kommentarer
Postat av: idaalsterhed.blogg.se

den sista gifen är såå underbar ju??

Svar: men!! tack
Felix Schyllert

2014-03-04 @ 14:25:20
URL: http://idaalsterhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback