you help me lose my mind

idag tog jag dem första bilderna till ett projekt vi har i skolan som heter "queer kids" och jag vill med mina bilder bryta lite skönhetsnormer och inte göra något typiskt kvinligt, även fast modellen är lite oskyldig och flickig så poserar hon ändå "kaxigt" och "manligt" vilket inte är så vanligt när man fotograferar kvinnor. sen har hon hår i armhålan också som kanske inte syns så bra men vi ska skriva ut bilderna ca 1m höga så hoppas det syns bättre irl. lekte bara runt lite i photoshop med några bilder jag gillade och ja this was the reslutat.

Kommentarer
Postat av: alma

sååå jäkla bra och snygg felix seriöst älskar

Svar: <3 <3 <3
Felix Schyllert

2014-04-01 @ 20:47:29
URL: http://almawiola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback