I find your opinion to be highly irrelevant

Det va ju lönt att jag skaffa en ny blogg och skrev typ 4 inlägg och sen lämna tomt i nån månad. Orkar inte ens skriva längre för jag skriver läxor och uppgifter i skolan hela tiden när jag är hemma sen orkar man inte längre. Orkar aldrig någonting hela tiden. Man är i skolan i nästan 8 timmar, sen kommer man hem och pluggar sen börjar det om igen och det är så himla himla tråkigt.
 
Har i alla fall sovmorgon imorgon så ska plugga ikväll, sova i rimlig tid och sova ut i minst 9 timmar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
jag i skolan varje dag varje vecka hela tiden 
 

Kommentarer
Postat av: maja

du är duktig ✩

2013-09-24 @ 21:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback