Nystart på en ny blogg

Okej, har inte bloggat på min gamla blogg sedan maj och jag har väl inte saknat det direkt men det har varit vissa dagar jag har velat skriva massa och blogga massa bilder men sen har jag haft en "fotoblogg" och jag tänkte att detta kommer va en dagboksblogg/visa fotografier blogg som alla andra bloggar just nu, men dem bloggarna är så bra så varför ska inte jag.
 
Har inte fotat på typ heeela sommaren no joke. Men vart ju på Emmabodafestivalen för nån vecka sedan och hade med mig två engångskameror dit så jag ska väl framkalla dem bilderna snart sen kan jag visa dem här antar jag. Annars är det inte mycket nu alltså. Skolan är snart igång, jag börjar tvåan, på en ny främmande skola (lång historia kort vårt skola ska slå ihop med en annan, byggnanden vi ska flytta till är inte klar förns nästa år vi ska gå på deras skola i en termin) och det känns verkligen som jag nyss började ettan och ja, det är lite vemodigt att tiden går så fort, har fyllt 17 år, mitt sista år som "barn" känns de som, har inte ens fyllt 18 och känner redan massa press inför att bli mydig. Konstigt. Men såhär står det till och här tänker jag skiva och visa foton när jag känner för det. Har flyttat över alla prenumeranter till denna blogg så det slipper ni ha bry med, hej sålänge!
 
ps om ni undrar över mitt bloggnamn är det en låt av purityring, saltkin heter den obvi ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback