Ny säng

Här är min nya säng. Ska nog måla om den vit men de tar vi en annan dag.
Här är jag i min nya säng fräsch as fuck skoja är så äcklig men ska duscha ikväll eller imorgonkväll, har inte bestämt mig. Ps har klipptid den 14 september sluta oroa er! Ds
 
I onsdags fick jag en ny säng, eller fick ärva den gästsängen hos min gammelfarmor eftersom hon gick bort för ett tag sedan och jag behövde en större säng. Nu har jag en 120cm bred säng of softness för den är supermjuk och skön och jag älskar den. Har spenderat mina dagar i den och gjort saker som att sova, vakna, titta på glee, titta på pretty little liars, äta, lyssna på musik och läst bloggar. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeej klipp dej inteeeee :(((((((((((((( skicka ditt hår t mej isf

Svar: men obs ska bara klippa topparna typ <3<3
Felix Schyllert

2013-08-30 @ 19:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback