grimes grimes jag e kär i grimes

Här är jag när jag saknar emmaboda (ja de va ju helvete va långt mitt hår e ta de lungt)
då sätter man bara upp det vettu
 
Så jobbig dag idag. Jag somna ca kl 7 imorse pga mitt dygn är helt uppfuckat sedan emmaboda och jag försökte vända på det men somna istället (som vanligt) Så när jag vakna tittade jag på Coldplays konsert-film grej och åt lite. Har fundet på vilken låt jag vill ha på min begravning (bara sådär) och jag valde denna låtenAnnars händer de fan inte mycket nu alltså. Om en vecka är det skola och jo, det känns väl okej, lite konstigt bara att jag redan börjar 2an allt har gått så_himla_fort och jag är inte redo på att fylla 18 (dvs bli myndig) OM ETT ÅR? no no no. Har funderat på en sak också och det är att jag älskar fan att göra paranteser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback