Fredagen den 23 augusti

Dagen började med att jag åkte till skolan med 09:15 bussen. Min skola ser ut som ett fängelse och jag hatar den (lång historia kort: två skolor i malmö slår ihop, min och en annan. Skolan vi ska gå på är inte färdigbyggd därför går vi nu på detta fängelseskolområde i 1 termin tills vår nya fina skola blir klarbyggd) En bild på dagens outfit också som går i tema svart. Var lite sur. 
Efter skolan åkte jag hem och nån timme senare åkte jag till Malmö igen för att se Panda da panda med mina frändz. Vi satt ner tills de va typ 20 minuter kvar och alla blev irriterade och prata högt om att "ska dem inte resa sig snart eller -.-..-." NEJ VI SITTER VÄL HÄR HUR LÄNGE VI VILL sen börja allt och det va jättebra.
SEN DE BÄSTA kom Rebecca från Rebecca & Fiona upp OCH HÅNGLA LITE blev så excited att jag skrek lite och tog upp mobilen direkt och ba snap snap snap alltså gölli gull.
Efter panda dela vi upp oss i lag och köpte mat. Jag och Loka köpte McDonalds pga basic bitches. Vi gick till bryggan där vi har varit och förfestat hela malmöfestivalen. Varje kväll vid 9-10 kommer en flotta med massa folk som äter så lägger dem till vid bryggan och spelar dansbans och vi gillar ju att dansa så det blev typ en tradition. 
Här är Loka glad och där e alla andra glada för vi e glada.
Dessa togs under Oskar Linnros oCH HAN VA JÄTTEBRA vi stod typ längst bak men skit i det för vi dansa som fan och sjöng som fan och skratta som fan det va jättebra!! tack hej och ha de bra
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback